41 Hari Segmen Bloglist #3 2020


Assalamualaikum..

Hari ni saya join satu segmen dari Nurul Najihah. Segmen Nurul ni nakkan kita jawan soalan:

Apa Yang Anda Tahu Tentang Muamalat Dalam Perbankan?
Jawapan saya: hehehe jujur saya katakan... saya tak tau sangat tentang Muamalat Dalam Perbankan.. tapi hasil dari pemahaman saya melalui bacaan di internet, Muamalat Dalam Perbankan ialah satu bentuk urusan jual beli di bank yang tidak melanggar prinsip-prinsip syariah.

Kalau ada rakan-rakan yang berminat nak join segment ni, just klik banner diatas ya. Nanti kamu akan dibawa direct ke syarat-syarat menyertai segmen.

Segmen ni bermula 20 Feb 2020 hingga 30 Mac 2020. Jom join, jangan tunggu lama-lama😊

Okeh, itu saja.

Daa...

12 comments:

ARAHAN BERTUGAS DI SABAH

 Assalamualaikum  Akhirnya permohonan saya dan suami untuk bertugas di Sabah diluluskan setelah 14 tahun berulang kali mengisi borang permoh...