Kerajaan Malaysia Terkini Febuari 2020



Dr. Mahathir mulakan tugas sebagai Perdana Menteri Interim

Assalamualaikum...

Semalam Perdana Menteri Malaysia telah menghantar surat perletak jawatan, dan surat tersebut telah diserahkan kepada YDP Agong.

Saya sini tak nak mengulas tentang isu hangat inilah, sebab saya tak mau jadi viral pula nanti kanπŸ˜…... Tapi sini saya mau bagitau yang TV Njoi kami berfungsi ketika ni. Sebelum ni, Njoi tu jadi perhiasan saja disana. 

Decoder Njoi

Bila hal-hal penting negara, macam ni terjadi, selalunya saya akan pilih satu channel saja untuk update tentang perkembangan terkini, iaitu Astro Awani. Saya lebih suka pasang Astro Awani... sebab bagi saya channel ni cepat dan pantas. 

Semoga Allah permudahkan pembentukan kabinet baru ini.. 

Okeh itu sahaja..

Daa..

11 comments:

  1. Sama tengok perkembangan di Astro Awani. Asal nak tengok perkembangan Covid. Sekali terkejut dengan berita perletakan jawatan Dr Mahathir.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Betul.. padat isi dia.. so kita pun boleh tau perjalanannya kan.

      Delete
  3. walau apapun mari kita doakan semoga malaysia sentiasa aman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul... ini kena doa selalu ni... risau jugak ni kalau tak settle cepat.

      Delete
  4. kalo memey xnak bagi jawatan PM kat anwar kenape berjanji manismu khanns., huhuhu kejam politik

    ReplyDelete
  5. Tahun 2020 tiada sudah TV kami. BUka FB pun seminggu sekali. Akibatnya sekali buka beberapa hari lepas, kecoh FB pasal PM dan saya saturang endak faham apa2. Haha. Tapikan Mell, kenapa injoy mu macam tu. Selama ini endak hidupkah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup juga tu enjoy Elly, tapi nda diON. Sebab anak saya asik berebut TV, mau tingu katun dlm hardisc.πŸ˜…... itu yang jadi perhiasan saja tu enjoy.

      Delete

ARAHAN BERTUGAS DI SABAH

 Assalamualaikum  Akhirnya permohonan saya dan suami untuk bertugas di Sabah diluluskan setelah 14 tahun berulang kali mengisi borang permoh...